Friday, 15 July 2011

- GAMBAR BABY -

Aku dan Aniq si budak pra-sekolah


Aku : Aniq, kenapa dengan perut Umi tu, buncit je Su tengok.

Aniq : Nak dapat baby  
*tenang beliau jawab

Aku : Ye ke? Mana Aniq tahu?

Aniq : Aniq dah tengok gambar baby

Aku : Hah? Tengok kat mana? Siapa tunjuk?
*ni kes terpesong ni, ke dia tetukar dengan adik dia yang memang dah wujud tu

Aniq : Umi tunjuk. Su nak tengok? Tapi warna hitam dengan putih je la.

Aku : hitam putih?







Gambar scan

14 mengepost komen:

CiK GorGeouS ! said... [Reply]

comeL jee jawapan si aniQ neh =) HAHAH~

miss TASYA said... [Reply]

hahahaha...

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

tasya : :)

cik gorgeous : su die pon comel.. eh. hahaha~!

Kotak Mancis / S_Basri said... [Reply]

terkona den... hahahhaha

( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )
( jom klik ) ( jom klik ) ( jom klik )

Hidayah bt Zainab said... [Reply]
This comment has been removed by the author.
Hidayah bt Zainab said... [Reply]

@Kotak Mancis / S_Basri
haa... mmg kene :)

A Crack Mirror said... [Reply]

si aniq ni cam bijak jer..post a gambar dia satu..teringin nak tgk muka dia...

lady_azieah said... [Reply]

lucu la.. ^^

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

@A Crack Mirror
kat fb i penuh dgn die je..

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

@lady_azieah
haha :)

farah said... [Reply]

haha... jawapan bijak. lawak memang lawak tetapi tiada tipu daya... yang benar2 belaka

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

@farah
yup betul :)

ruzzezanie said... [Reply]

hahahahaa.. memang logika sungguh si aniq ni..

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

ruzz
aah.. naseb baik xjadik agnes monika
hahaha

Post a Comment

Selamat Jalan Romeo