Tuesday, 2 August 2011

- BUKU NIZAMSANI ??? -


Serius 1
Isi kandungan : ringkas tapi padat

Serius 2
Saiz : boleh diselit celah songkok

Serius 3
Harga : sekotak DUNHILL 20

Serius 4
Kanak kanak baru khatam buku Bacalah Sayang sangat sesuai membaca buku ini

Serius 5
Siapa siapa ada jual tonik penguat memori, tolong la hubungi penulis buku ni.   Kesian kak Intan asyik lupa kena ambik

Serius 6
Blog nizamsani adalah seperti hidup segan mati tak mahu. 
SERIUS tak lalu. Tapi bila sekali dah lalu. Selalu selalu nak lalu. *banyaknya lalu

Serius 7
Sedap !!!


*aku ingat nak promote kat abg posmen. tapi muka beliau ketat je trus tak jadi. macam la dia sorang je puasa*

8 mengepost komen:

A Crack Mirror said... [Reply]

ahahaha.. apa kene mengena dengan abg posmen?? wahahaa!

nizamsani said... [Reply]

sekarang kak intan kau kerja di rumah. dah tak ada masalah lupa ambil lagi. hahaha.

cik fatihah said... [Reply]

:)
anamg nizam dah promote dalam fb blog awak ni,yeay!

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

@A Crack Mirror
asya.. buku ini adalah dipos.. hikhik.. utk maklumat lanjut. sila klik nama tuan blog tu.. :)

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

@nizamsani
wah..penulis buku laa..*teruja* Oh. patut la xde entry lupe ambil lagi.. hikhik..tahniah kpd kak intan. :)

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

@cik fatihah
oh ye ke cik.. wah.. dia puji2 ke dia kutuk2..hikhik.. tq cik dtg blog sy. yeay<<tiru cik

abah said... [Reply]

Mcm promote kuih raya plk

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

@abah
haha abah..ni lagi gigih drpd promote kueh raya [=

Post a Comment

Selamat Jalan Romeo