Saturday, 6 August 2011

- Rapatkan Saf -

Kisah di asrama dulu kala.
Seperti hari hari lain.
Semua pelajar di wajibkan berjemaah di surau.
Pelajar perempuan sudah sedia dengan kain telekung. Comel comel semuanya.
Tinggal tunggu imam kata ‘saf’ je dah.

Tiba tiba kedengaran satu suara.
Yang penting bukan dari imam.

'' SOS ''

Suka hati kau je sos.
Saf saf !!!!!!
Banyak main betul la.

*dari segi aku marah ni nampak macam aku paling bagus*
*sebenarnya aku la yang gelak paling kuat masa tu*

12 mengepost komen:

Apel D. Doragon said... [Reply]

hahaahhaahhahahahaha


time kecik2 memang selalu main time semayang

A Crack Mirror said... [Reply]

tau2..boleh bayangkan cane awak bercerita ni dayah..ahahhaa~

QaiFa said... [Reply]

haha...sos??mesti pk mknan time nk smyg nie... =)

asamasin said... [Reply]

hahaha..nice story.. :D

roeza said... [Reply]

hye singgah sini...
ingat lagi zaman skolah asrama dulu..
bebudak lelaki byk main betul..
ade sekali tu solat duduk saf depan sekali, so ade tirai yg asingkan lelaki kat depan..
tengak sujuk, tetibe rase tirai tu kat atas tengkuk, hoit rasenye angkat kepale nampak budak lelaki la ni...
geram betul..
lepas kejadian tu, saya duk saf belakang2 sket & kat tengah2..xde nak kat tepi tirai dah..huhu:D

nizamsani said... [Reply]

haha.

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

apel
mmg kan..

asya
haha.. u ni selalu kantoikan i

qaifa
haha.. mereka mmg bnyk main

asamasin
:) tq2

roeza
cite u lagi lawak kot..hikhik

en.nizamsani
nk haha jugak la. :)

Shahiraa Aqilah said... [Reply]

byk main. sukaaa dgr pkataan tu. teringat ckgu kan kem plkn :)

LydSunshine said... [Reply]

http://lydsunshine.blogspot.com/2011/08/ben-ashaari-ajak-kenal-blog-ini-2.html

ruzzezanie said... [Reply]

hahahahaha.. terus terimbau kenangan duk hostel dulu..


# pernah buat naya cakap Allahuakbar. sampai semua makmum tunduk rukuk.. :(

Hidayah bt Zainab said... [Reply]

aqilah
haha.. dia suka sebut jugak ek..

lyd
wahhh..kena pergi ni...

ruz
wakakaka..u sangat nakal haa.....

Anak Wak Mail said... [Reply]

haha..sengal je budak tu..ke dayah yang cakap sos tu..:P

Post a Comment

Selamat Jalan Romeo